3D visualisering af interiør

Interiør

3D visualisering af interiør er en omkostningseffektiv måde, hvorpå du kan markedsføre dit produkt eller interiørdesign.

Priser

Vores priser er beregnet ud fra ’fixed workflow’, hvor vi optimerer projektets output, pris og ’time management’.

Prisvindende designere

Flow Studios designere er i særdeledeshed anerkendt for deres arbejde med visualisering af interiørdesign.

3D visualisering af interiør

HAY, Gubi, Muuto, Fritz Hansen, Fredericia Furniture, House Doctor, Carl Hansen, Montana – ALLE de store brands anvender i dag 3D visualisering af interiør i deres marketing. Dette skyldes, at de dygtigste 3D visualiseringsstudioer er i stand til at skabe fotorealistiske 3D visualiseringer af et hvert produkt og/eller ønsket kontekst. Og Flow Studio er ingen undtagelse!

3D visualisering af interiør er en omkostningseffektiv måde, hvorpå du kan markedsføre dit produkt eller interiørdesign. Flow Studio har bidraget med fotorealistiske 3D visualiseringer til møbelproducenter, indretningsarkitekter, køkkenproducenter, ejendomsmæglere, m.m., som har anvendt vores 3D visualiseringer i forbindelse med udarbejdelse af kataloger, markedsføringskampagner og konkurrenceforslag.

Vores interiørdesignansvarlige har fingeren på pulsen og gør en dyd ud af at kende til tidens segmenttrends. Flow Studio bistår med rådgivning til indretning og design, uanset om du har et helt klart design i tankerne, eller om du ønsker, at vi står for et komplet design baseret på din segmentbeskrivelse eller ideoplæg.

Flow studio står bag interiørbloggen ’The Project C’, som har 19.000 faste følgere på Instagram.

3D visualisering af interiør – kommunikation hele vejen

For at få det bedste resultat, er kommunikation mellem os og dig som kunde helt afgørende. Derfor bliver du tildelt en projektleder, som du har kontakt med under hele forløbet. Du har altså kun ét kontaktpunkt, som sørger for, at projektet bliver kørt snor lige. For at komme frem til det resultat, som du ønsker, er der sparring med dig hele vejen – især den designmæssige ’ping-pong’ er vigtig her, da det allerbedste resultat opstår, når subjektiviteten bliver udfordret.

Arbejdsprocessen

1. CUT

Ud fra kundens brief bygger vores designere visualiseringen op. Vi beder kunden gennemse og kommentere på første cut.

2. CUT

Når kundens kommentarer er modtaget retter vi til og beder kunden gennemse andet cut.

3. CUT

På baggrund af kundens kommentarer til andet cut retter vi til og laver final touches. Vi sikrer os med kunden, at visualiseringen er som ønsket.

FINAL

Når tredje cut er godkendt, og visualiseringen er som ønsket, 'renderer' vi den endelige visualisering i høj opløsning.

Luk menu